Space Pod / Flare, left, for MB Sprinter VW Crafter

€299.00 *

Prices incl. VAT plus shipping costs

Delivery time approx. 5 working days

  • 17259
Space Pod for the left rear side panel (driver's side) widens the width of the vehicle by... more
Product information "Space Pod / Flare, left, for MB Sprinter VW Crafter"
  • Space Pod for the left rear side panel (driver's side)
  • widens the width of the vehicle by approx. 80 mm
  • the aerodynamically shaped widening fits the vehicle very well
  • made of multilayer Fibreglass
  • colour: white
  • these extensions are also called long sleeper, flares or body extensions
  • with this the Crafter and Sprinter becomes a cross sleeper
    even more space is obtained if a widening is also installed on the passenger side
    the widening is simply glued to the bodywork
  • dimensions: approx. 1,170 x 700 mm
  • a material certificate is enclosed

    Mercedes Benz Sprinter W 906 NCV3 2006-2018 all
    Mercedes Benz Sprinter W 907 / 910 VS30 from 2018 all
    Volkswagen Crafter 1st generation 2006-2016 all

 

Read, write and discuss reviews... more
Customer evaluation for "Space Pod / Flare, left, for MB Sprinter VW Crafter"
14 Feb 2021

Klasse Produkt

Habe die linke und rechte Verbreiterung gekauft. Zusammen hab ich jetzt genug Platz. Einbau war kein Problem und mein TÜV Prüfer hat die Verbreiterungen ohne Problem eingetragen.

14 Jan 2021

die Bewertungen der zwei Berichte sind sehr gut, doch fehlt mir die Körpergröße um abschätzen zu können, ob eine Seite reicht.

5 Jan 2020

Genug Platz zum schlafen

Habe uns die rechte und linke Verbreiterung gekauft. Jetzt haben meine Frau und ich richtig viel Platz. Wir haben einen weißen Sprinter. Die Oberfläche ist schön glatt darum haben wir die Verbreiterungen gar nicht lackiert. Der Einbau ging ganz einfach. Verbreiterungen haben wir mit Karosseriekleber angeklebt. Hält bombenfest.

22 Dec 2019

Perfekt, jetzt kann der Ausbau beginnen

Durch dir Verbreiterung auf der linken Seite können wir nun Quer im Sprinter schlafen. Wir, haben nur die linke Version gekauft. Für uns reicht es vollkommen. Verarbeitung und Oberfläche ist super. Der TÜV war mit dem Materialgutachten zufrieden und hat uns die Verbreiterung sofort eingetragen. Jetzt kann der Ausbau vom Sprinter weitergehen.

Write an evaluation
Evaluations will be activated after verification.
Please enter these characters in the following text field.

The fields marked with * are required.

NEW
Viewed